вівторок, 31 січня 2017 р.

Кулінарний проект - січень

Ніяк не могла знайти час відзвітуватися за січень в Кулінарному проекті! А тим паче, що Новорічний стіл не фотографувала) З чим звітувати? Але сьогодні вже 31 січня, тому вирішила звітувати з тим, що є!
Ось знайшла фото салатика з кальмарів, який готувався на Новорічний стіл:

Дуже простий, але смачний салат.
Рецепт:
Відварюємо заморожені кальмари. Чистимо, нарізаємо кільцями. Чистимо цибулю, нарізаємо також кільцями. Цибулю маринуємо в цукрово-оцтовій заправці 10-15 хвилин. Змішуємо кальмари, цибулю, майонез. Смачного)
І мої відповіді на запитання Наді:
КУЛИНАРНОЕ ЗНАКОМСТВО Вопросы:
- любите ли вы готовить? Не завжди, під настрій. 
- когда научились это делать? Досить пізно, після школи. Будучи студенткою почала самостійно готувати, так як вчилася далеко від дому)
- сколько времени в среднем уделяете готовке?
Щодня 1-2 години, в святкові та вихідні дні залежно від запланованого) Часом і цілий день, з перервами на кормління малечі)
- что вам особенно удается, что не любите делать? Вдаються відбивні (за думкою моєї донечки). Не люблю, а точніше не вмію, дріжджове тісто(((
- помогает ли вам кто-то готовить?
Так! Чоловік, донечка, а тепер ще й синуля;)
- делите ли с кем-то кухню или являетесь ее безраздельной хозяйкой?
Все вдається швидше, коли я  сама на кухні. Але мені подобається, коли мої рідненькі мені допомагають)
Відправляюся на Кулінарне знайомство
 

2 коментарі:

  1. Какой необычный салат! Это здорово, что родные помогают готовить:)
    спасибо за участие в проекте, Танюша:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Надюш! Мені здавалося, що це самий швидкий та самий простий салат ;)

      Видалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...