понеділок, 30 жовтня 2017 р.

Звірополіс

Вже давно задивлялася на цукерку-галерею "Звірополіс"
Галерея відкрита з березня терміном на рік. Кожен місяць присвячений якійсь тваринці). Давність та техніка виконання роботи значення немає) Переглянувши перелік, навіть здивувалася, адже більшість в мене вже є) Тому з задоволенням приєднуюсь!
Березень - кішки  тут  тут тут тут
Квітень - зайці тут тут тут тут
Травень - птахи тут тут
Червень - комахи тут
Липень - морські мешканці тут
Серпень - їжаки
Вересень - білки тут (з льодовикового періоду) тут
Жовтень - лисиці
Листопад - сови тут
Грудень - ведмеді тут тут тут
Січень - олені  тут тут
Лютий - собаки тут тут тут тут
Переглядаючи блог, зробила для себе сумне відкриття(((  Багато робіт я чомусь не показувала(  Валяні, в'язані, шиті, декупажні, скрап роботи, малюнки, вишивка...  так багато згадалося... Сумно. Чому я раніше не фіксувала все?  Вже й не все згадаєш?! Буду намагатися в майбутньому все фіксувати хоча б для себе, адже цікаво подивитися, що ж було кілька років тому!?;)


2 коментарі:

  1. Я сейчас тоже блог веду в основном для себя. Уже не так много просмотров,- все сбежали в ИГ ))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я теж вже придивляюся до Інстаграму) Там стільки конкурсів і курсів!!!

      Видалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...