пʼятницю, 16 лютого 2018 р.

2018 все-таки рік чудес!!!

Рівно місяць назад я написала пост про приємні несподіванки, які зі мною сталися за перші два тижні року) В коментарях мене навіть запитали чи не починаю я свій проект "Рік чудес"?! Я сумнівалася, не знала чи варто, та й чудеса трапляються не щодня.... Так, приємних та щасливих моментів в житті досить (до речі треба буде відзвітуватися в проекті "Дневник счастья"), але ж мова про несподіване і неймовірне!!!!
Так от, тепер я не сумніваюся: 2018  рік "Рік Чудес". Не вірите? За цей місяць
- я отримала свій виграш від блогу Креативность - цілу купу скраппаперу, картону, серветок, тичинок...
фото додам пізніше
- приймала участь в "Угадайке" в блозі у Лізочки і виграла!!!
- приймала участь в цукерочці у Женічки. І виграла одну з цих чудових рамочок)
- приймала участь в цукерочці у Наталки. Так як нас записалося тільки троє, Наталя вирішила всіх нагородити!!!! Ви таке коли-небудь чули?! тобто переможці всі, хто записався!!!
Оголошую СП "Рік чудес" розпочатим!!!
(картинки взяті з інтернету)
Запрошую приєднатися, адже чудеса трапляються з тими, хто в них вірить!!!
Правил чи обов'язків нема ніяких) Хоча мені було б приємно, якщо ви візьмете собі банер)  В звітах відмічаєте все те неймовірне, несподіване, дивовижне, від вас незалежне, що з вами сталося за місяць.
Якщо вже два пости в мене вийшли 15 числа, то й надалі звітувати буду 15 числа щомісяця.
Свої звіти залишайте в коментарях під свіжим постом.

16 коментарів:

  1. Привет, Танюша! Я конечно присоединюсь. Оформлю свое присоединение правда завтра :0)

    А ты, похоже, и вправду окружена чудесами ;0) Я увидела твое приглашение в почте на телефоне (в почте, но как комментарий в блоге к моей публикации "Коза-дереза"). А теперь, собственно, о чуде: если зайти в блог и открыть эту самую публикацию, в ней, среди комментариев, НЕТ твоего (с приглашением)..... А потом, если зайти на почту, то можно таки убедиться, что твое приглашение было оформлено не письмом исключительно на почту, а именно как комментарий в блоге )))))) А ТАМ ЕГО НЕТ!!!!
    У меня такое впервые :0)

    Я присоединюсь завтра, писать буду о чудесах также как ты, один раз в месяц, но в последний день месяца (в феврале напишу и за январь).

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Танюш, за підтримку) Чекаю зі звітом!
      А в мене, за рахунок зникнення коментарів, скоро зникне бажання коментувати((( це якийсь жах((( Майже кожен 3-4 зникає. Я вже й так намагаюся перевіряти по кілька разів, копіюю, відразу знову повторно відсилаю( часом по 2-3 рази. Але це стільки часу забирає і трохи дратує!!! Часом навіть не трохи ;)

      Видалити
    2. Дякую, Танюш, за підтримку) Чекаю зі звітом!
      А в мене, за рахунок зникнення коментарів, скоро зникне бажання коментувати((( це якийсь жах((( Майже кожен 3-4 зникає. Я вже й так намагаюся перевіряти по кілька разів, копіюю, відразу знову повторно відсилаю( часом по 2-3 рази. Але це стільки часу забирає і трохи дратує!!! Часом навіть не трохи ;)

      Видалити
    3. А це вже що таке???
      Самостійно блогер вирішив продублювати мій коментар?!?!

      Видалити
  2. Ну, не знаю, может это в твоем компе завелся волшебник-дедуганчик, который не очень-то ладит с современными технологиями ))))))))))) и он решил немного пошалить ;0)
    Наладится ))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ох, Танюш, надіюсь) А то вже страшно коментарі писати! У Олі в "Домик вышивающей кошки" то зникали, то з'являлися по кілька штук однакових підряд((( Та й в інших блогах зникають(
      Чи це теж чудеса? ;0)

      Видалити
  3. Танюша, не плохое начало года, в проект не вступаю,но со стороны буду с удовольствием удивляться твоим чудесам!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Олічка! Активне спостереження-це теж підтримка;)

      Видалити
  4. Отличное начало года! Я, пожалуй, тоже присоединюсь. Чудеса случаются часто, просто мы не умеем или разучились их замечать. Баннер повесила.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Мариночка! Дуже рада, що нас вже троє!!! Значить, вже втричі буде більше чудес!!!

      Видалити
  5. Тетяна, интересный проект!
    Удачи во всём!

    ВідповістиВидалити
  6. Танюша, задумка прекрасная! Удачной реализации!

    ВідповістиВидалити
  7. Таня, отличный проект! Пиши свои отчеты о чудесах развернутее, так еще больше чудес придет!

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...