понеділок, 15 січня 2018 р.

СП "Долой долгострой 3"

Всім привіт! Цього року я продовжу боротися з своїми вишивальними довгобудами разом з Ксюшою  в СП "Долой долгострой 3".

В зв'язку з тим, що їх в мене дуже багато, буду фотографувати протягом проекту. Ось кілька
-ці два в жахливому стані і брудні, але починала їх вишивати донька ще в молодшій школі, тому спробую їх відреставрувати) Ще є подушка, до якої я теж планую добратися)

-це вже мої борги
кілька років не можу довишивати й оформити новорічні іграшки

-зимовий пейзаж теж кілька років зовсім по трошки просувається
-подушка стрічками - це мій головний біль (
Настільки цупка тканина, що фізично дуже важко проштовхувати голку. А ще виявилося, що тканина линяє, тому який буде результат невідомо(
Ще є кілька розпочатих та багато нових наборів, кілька подарованих недавно і багато хочушок в закладах(((
А це та робота, з якої я розпочну. Я знаю, що це несерйозно, роботи на один день, але в такому вигляді вона лежить ще з початку другого сезону проекту!!!
Приєднуйтесь! Разом веселіше!



8 коментарів:

  1. Очень красивые наборы! Желаю все из вышить!

    ВідповістиВидалити
  2. бажаю шустрої голочки! і мені тре список скласти з хвостами!

    ВідповістиВидалити
  3. А мне безумно понравились недовышитые пока ещё новогодние игрушки! Ох, представляю, какая красота будет, когда ты их закончишь!..
    И лошадка, которую ещё дочушка твоя начала вышивать - очень интересно посмотреть на неё в законченном и оформленном виде.

    Сначала подумалось - ничё се, у кого то долгостроев! А потом вспомнила про ВСЕ свои... Некоторым уже больше десяти лет... Наверное, стоит и мне присоедениться к проекту!))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Іграшки і поні ще не вирішила, як буду оформлювати. Спочатку треба закінчити ;) а там побачимо.
      Приєднуйся обов'язково!!!

      Видалити
  4. Татьяна, я желаю завершить все начатые работы и будет такая красота!!!
    Будет здоровский набор елочных игрушек! Да и зимний красивый пейзаж нужно обязательно довышивать. Легких крестиков!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Наталочка! Сподіваюся за цей рік доробити хоча б половину)

      Видалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...