понеділок, 26 лютого 2018 р.

А у вас була маріонетка?

Вже давненько в блозі Выдумщица 😉 я звернула увагу на собачку-маріонетку, яку Надя зробила для своєї донечки!  Надя навіть допомогла знайти МК, дякую)
Робиться дуже швидко і просто. Так би мовити, друге життя вторсировини)
Собачку ми робили з Женею вдвох, він допомагав замальовувати втулки) зробили ми вже давніше, я забула показати.
Спочатку грався більш активно,зараз проявляє цікавість інколи і не надовго)
Такі іграшки, я думаю, можуть бути навіть інтер'єрними прикрасами)
З собачкою йдемо в Дитячу галерею
та Рукодільне кафе

4 коментарі:

  1. Яке чудове звiрятко, нiби два в одному, i iграшка, i символ року)).

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) В моєму дитинстві у мене був страус на чотирьох паличках) я вже навіть мк знайшла схожого)

      Видалити
  2. Очаровательный песик у вас получился!

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...