неділю, 15 липня 2018 р.

СП "Рік чудес", 6-7

Всім привіт!  
Сьогодні 15 липня і я продовжую ділитися з вами чудесами!
В мене продовжується період неймовірних чудес) А у вас?
Приймала участь в  розіграші цукерочка від Галинки блог "Просто мама" 
і виграла альбом)
А ще запрошую вас в гості до чудових майстринь, які разом зі мною повірили в чудеса;))) Нас вже шестеро!
Обновляти пост буду по мірі додавання нових звітів)
1) Тетянка, блог "Волшебный дом"  побувала на морі,
2) Марина, блог "Мой разноцветный мир"" отримала несподівано два мішечки чудових подаруночків

3) Юля "БЛОКНОТИК" чудово провела червень
і поділилася своїми новинами)
 4) Катя, блог "Крылатый слон и компания"  продовжує ділитися маленькими та великими чудесами
5) Наталка  "Рукодельные тропинки" виграла та отримала чудову цукерочку)
А ви вірите в чудеса???
Запрошую приєднатися до СП, адже чудеса трапляються з тими, хто в них вірить!!!
Правил чи обов'язків нема ніяких) Хоча мені було б приємно, якщо ви візьмете собі банер)  В звітах відмічаєте все те неймовірне, несподіване, дивовижне, від вас незалежне, що з вами сталося за місяць.
Я звітувати буду 15 числа щомісяця. Всі бажаючі можуть залишати свої звіти в коментарях.
До зустрічі)

4 коментарі:

  1. Я подумаю, мождиво, запишуся. В мене, правда, зараз так мало часу...Тай звiтуюся я фактично щотижня))) Але чудеса - вони все рiвно до себе так i манять...

    ВідповістиВидалити
  2. Тнюша, а альбомчик будет ярким и красивым! Чудесным просто! Уже мне нравится!

    Отличная придумка! А в чудеса я верю! И они действительно сбываются!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Галинка, ще раз дякую за цукерочку!!! Я впевнена, що альбомчик буде неймовірним!!!
      Приєднуйся до СП)

      Видалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...