понеділок, 22 травня 2017 р.

В'язальна авантюра. Майже звіт ;)

Всім привіт! Ноутбук так і не поремонтували, періодично по черзі всі хворіємо, вільного часу більше не стало, доба не збільшилася... Про що це я? Лише про те, чому мене довго не було;) Потрішки, черепашиними кроками рукоділю, навіть дещо не показане  є ще з березня! Але немає часу написати, тим паче що з телефону мені незручно(((
Тому далі буде мало тексту та кілька звітних фото участі у в'язальній авантюрі "радужная".
 4 етап - наполовину готовий
 2 та 3 етапи готові
 А 1 етап - навіть  не половина(((  5 з 17



9 коментарів:

  1. Какие милые кругляшки! ;)
    Пусть участие в проекте будет интересным и принесёт много радости и удовольствия! :)

    ВідповістиВидалити
  2. ага, так много сделала, наконец и нам показала!!! молодец!!! но без мелких шариков беда, надо делать обязательно!!! ты большие шарики навязала хорошо, а маленькие, они же в 2 раза меньше, и вяжутся быстрее!!! надо чуток напрячься, по шарику в день и все готово!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ой, Галинко, дякую! Маленькі чомусь мені в'язати важче, але я буду підтягувати борги ;)

      Видалити
    2. вот и я не пойму, почему так?

      Видалити
  3. Очень красивое сочетание цветов! Здорово должно получиться.

    ВідповістиВидалити
  4. тетяна, привет!!! как твои продвижения в вязании? жаль, если бросила эти шарики!!! или доделала?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ох, Галинко, вибач мене!
      Не кинула, але й не доробила( Почала в'язати з блідо-блакитної мохерової ниточки, але такі невеличкі деталі виявилося дуууже важко в'язати такими волохатими нитками ((( кілька разів пробувала, але ніяк((( Так і завис песик. Маю надію, що до кінця року я його осилю)

      Видалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...