пʼятницю, 15 вересня 2017 р.

Повернення в ефір)

Ось і закінчилося літо, розпочався навчальний рік. З чим вас, мої любі, і вітаю!!! Натхнення, терпіння, гарного настрою та здоров'я!!!
Маю надію поступово увійти в режим виконання бажаного та запланованого)
Влітку не було часу ні на рукоділля, ні на публікації. Майже все, що буду викладати найближчим часом - з архівних весняних фото)
Писати багато не буду, так як ноут так і не поремонтуваася, а пишу з телефону(
Наперед прошу вибачення за можливі помилки! телефон намагається все виправити, можливо, щось не помічу)
А тепер буду вихвалятися!
Ще перед відпусткою, в день від'їзду))) я отримала на пошті посилочку від Тетянки. Щоб не відкрити відразу, мене утримали лише дощик та сильний вітер. Відкривши вдома, я побачила кілька пакуночків. Загрібши все, заховалася в окрему кімнату, щоб першою роздивитися, пощупати))), а потім вже показувати рідним.

Листівка з квітами така душевна, МММ...
Ниточки та цукерочки сподобалися, навіть не знаю, що більше)
А далі - повний шок, Ох і Ах!!! Я кілька разів все перебирали, дивилася, ховала, діставала, знову дивилася....
В першому етапі "Естафети бажань" потрібно було вишити закладку для книги. Ось я і замовила, щоб була "тільки для мене", вказавши дещо про себе) І ось результат! Як вам? Я в захваті!
Закладка та подарунки упаковані в мішечок)
А ось і подарунки) рівномірка, муліне, мереживо, магніт-лисичка і рукодільний маячок)
Закладочка ближче
Зворотній бік


І це ж ще не все...
В другому етапі  "Естафети бажань" я замовила новорічну іграшку. І вона була в іншому мішечки) і не одна, а з подаруночками...
Рівномірка, набір для вишивання бісером, кільце з бобінками для муліне і Рукавичка)
 Рукавичка ближче)
Зворотній бік
А потім я ще раз все запакувала назад, щоб ще раз дістати і по черзі показати чоловіку та діткам) Всі були у захваті!
Хотіла коротко) ))
Танюша, ще раз величезне ДЯКУЮ за проект, подарунки, емоції!!!
За свої борги пам'ятаю, потихеньку вишиваю)

2 коментарі:

  1. Ой, Танюш! :) а я вже думала, куди ти заподілась :) Дуже рада, що тобі все сподобалось :) І дякую тобі за такі щирі емоції! :)

    А тепер бігом біжи до мене в гості! :) бо я розігрую цукерку, приурочену 5-ти річчу мого Блогу :)
    Буду дуже рада бачити тебе серед гостей! :)

    https://invisiblefoxy.blogspot.com/2017/09/5_11.html

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ще раз ДЯКУЮ)))
      Для галерей посилання лишила в коментарях "галерея 1" та "галерея 2")
      Дякую за запрошення, забіжу;)

      Видалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...